Idag.

Idag vaknade jag upp hemma hos vilda höhö, hon hade som tur va INTE ont i örat idag !! (höhö höl typ på att döö igår). När vi väl hade vaknat så satt jag och visade vilda mitt fina konstvärk som jag hade gjort till henne undeer natten då hon sov hahaha.. Hon tyckte att det var fett fint så hon skulle under inga omständigheter slänga det på något sätt haha. När vi hade ätit frukost så bestämde vi oss för att springa ner i pjamas till vildas farmor och kolla på bääbisfilmer på när vilda och folger va småå haha. (dom va fett söööta) Vi höll på att gaarva ihjääl oss !! Efter det så gjorde vi varsin egen special lunch haha. Sen gjode vi inte så mycket mer än att typ fixa varandras naglar och spela boooring alfapet haha. Jag och min stavning vann.. *STOOOOLT* XD haha sen var jag tvungen att cyckla hem men innan det skulle jag hjälpa vilda att sätta på gräsklipparen (det gick ju som det gick hehe). Väl hemma ska jag kolla på sverige, ryssland matchen  !! wuhu. XD

Puuuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0